top of page

חוויה אפריקאית בהצפות בית ציידא

חוויה אפריקאית בהצפות בית ציידא

 

אנחנו שמחים על האפשרות להזמין אתכם/ן לפעילות ייחודית ורטובה, מסוג החוויות שלא מאמינים שהן מתרחשות פה אצלינו בארצינו הקטנה, בסוואנות האפריקאיות של ישראל!


החורף המצוין שעבר עלינו ב 2019-2020 יחד עם העובדה שבשנים האחרונות פחתו משמעותית השאיבות מהכנרת, הובילו לכך שבחלקה הצפון מזרחי התפתחה דלתא מוצפת ומרהיבה בה מתחברים נחלי הגולן והירדן במפגשם עם הכנרת.


בקעת בית ציידא או בקעת הבטיח'ה אשר נוצרה מהשברים הגיאולוגים של בקע הירדן, שתוצאותיו מערכות מים ובתי גידול שאין דומה לו בכל ארץ ישראל. זהו המקום היחידי בארץ בו נשתמרו נופי ביצה טבעיים ופראיים בו שפע צמחי הנחלים, הקורמורנים, האנפות והאמנונים הם בעלי הבית.


אנחנו מזמינים אתכם/ן לפעילות מרתקת המשלבת הליכה בין פלגי המים, ציפה בלגונות, וחתירה בקיאקים בין ההצפות עד לאפיק הירדן הנושק לכנרת במרחב רבגוני ביותר.

הפעילות מלווה בהפסקה לקפה ועוגיות וסקירות עומק, על ההיסטוריה של המרחב והתופעות השונות הן בהיבט הטופוגרפי והן בהיבט האנושי.


  • הפעילות דורשת רמת כושר בסיסית ואין כל צורך בהכשרה מוקדמת, ומתאימה למבוגרים בלבד, קבוצות נוער או משפחות עם ילדים בגיל 11 ומעלה

  • אורך הפעילות אורכת כשלוש וחצי שעות

  • מתאים לקבוצות עד 30 איש

  • כל הפעילות מתבצעת על קייאקים לזוג ולשלישיה, עם הסבר בטיחות וחליפות ציפה, בליווי צוות מים מקצועי

  • ניתן להזמין שיוטי זריחה ושקיעה



 





פוסטים אחרונים

הצג הכול
דרך ארץ חוויה בדרך שלך

לפרטים והזמנות מוזמנים ליצור עמנו קשר

דרך ארץ חוויה בדרך שלך
bottom of page