יום כיף בגליל לחברת באזילה

ביולי 2015 החליטו המנכ"לים המשותפים של באזילה, אלופי הניטור והמחקר ברשתות החברתיות להשקיע בצוות ביומיים של חוויות גליליות. גם מפנקות, גם בונות וגם מגבשות.

את היום התחלנו ביער לביא בגליל התחתון בעבודת צוות מופתית, ובתקתוק של בראנץ' בבישול עצמי ומרשים בניצוחו של מנכ"ל החברה.

מיד אחרי הארוחה התכנסנו עם עידן לסדנת ODT משחררת, משקפת, מצחיקה ומאתגרת. עידן בנה בעזרת המון תשומת לב מגוון מדליק של משחקי מחשבה קבוצתיים, מוקפדים ומדויקים, אשר מאפשרים המון דרכים להתבוננות על הדינאמיקה בארגון.

מיד עם תום הפעילות שמנו פעמינו צפונה למלון סוויטות הבוטיק תמרין בראש פינה. הצוות בילה אחר הצהריים רגוע ומפנק על שפת הבריכה ובשאר מתקני המלון לנופי הגולן ועד החרמון.

נפגשנו שוב באזור המסעדות של ראש פינה לארוחת ערב טובה מאוד של בשרים ושאר פינוקים במסעדת מויה הכשרה. את היום סגר הצוות עם קצת אלכוהול ומשחקי קלפים וחברה במרפסת המלון.
אחרי ארוחת בוקר שלווה ודשנה במלון נפגשנו בצומת מירון עם שלושה ג'יפים פתוחים בהובלתו של יורם. בשמש מלטפת יצאנו לאזור רמת דלתון ונחל גוש חלב, עברנו דרך מעיינות ונופים מרהיבים, עצרנו לקפה ליד העין הכחולה ונסענו לראות ולהכיר שרידי בית כנסת מהמאה השלישית לספירה.

​מפה התחיל הצוות בנסיעה חזרה דרומה. נקודת המפגש האחרונה ליומיים המפנקים הייתה לטיול רגלי קליל בנמל קיסריה העתיק. את הטיול סיימה באזילה בהרמת כוסית ובארוחה של פיצות דקיקות וטובות לחוף הים התיכון.

מעוניינים ברעיונות לאירוע הבא שלכם?

מלאו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם

סיורים בירושלים | טיולי אופניים | טיולי ג'יפים | ימי כיף וגיבוש | הפקת בר/בת מצווה |  צור קשר

טלפון: 054-6430399   |   דוא"ל: adam@israelway.co.il  |   כתובת: תל יצחק, ת.ד 60 מיקוד 4580500